Марек Квієк (Польща)

Професор Марек Квієк є засновником (з 2002 р.) і директором автономного дослідницького підрозділу Центр досліджень державної політики, а також завідувачем кафедри ЮНЕСКО з інституціональних досліджень та політики вищої освіти в Познанському університеті, Польща. Він є аналітиком та дослідником вищої освіти та політики в галузі освіти з точки зору політичної філософії та політичної науки.

До його дослідницьких інтересів входять питання управління університетами, впливу глобалізації на освіту, наднаціональна та європейська політики в галузі освіти, реформи державного сектора в соціальній державі, трансформації академічної професії і академічне підприємництво.

Він опублікував близько 110 статей, 12 книг (в тому числі 8 монографій), останні з яких:

  • Виробництво знань в європейських університетах: держави, ринки і академічне підприємництво. (Frankfurt / New York: Peter Lang 2013, 486 с.)
  • Національні реформи вищої освіти в європейському контексті (з Пітером Маассеном, 2012)
  • Модернізація європейських університетів (з Анджеєм Куркієвічем, 2012).
  • Університет перетворення. Інституційні зміни та еволюція політики в галузі освіти в Європі (Познань: САМ Прес, 2010, польською мовою)
  • Університет і держава: дослідження глобальної трансформації (Frankfurt / New York: Peter Lang, 2006).

Був експертом з політики в галузі вищої освіти в Європейській Комісії, USAID, ОЕСР, Світовому Банку, ЮНЕСКО, ОБСЄ, Раді Європи, ПРООН, а також працював для урядів та академічних інститутів у ряді країн з перехідною економікою.

За останні 10 років брав участь у майже 20 міжнародних (глобальних і європейських) науково-дослідних проектах, що фінансувалися Європейською Комісією, Європейським науковим фондом (ESF), фондами Сороса, Форда і Рокфеллера, науковими фондами ФРН та Королівства Норвегія.

Брав участь у проектах:

  • EDUWEL - Освіта і соціальне забезпечення (2009-2013, ЄС 7-а Рамкова Програма)
  • WORKABLE - Створення можливостей для роботи (2009-2012, ЄС 7-а Рамкова Програма)
  • EUROAC - Академічна професія в Європі (2009 -2012, Європейська Наукова Фундація EUROCORES)
  • EUEREK: Європейські університети для підприємництва. (2004-2007 6-а Рамкова програма). 
  • GOODUEP - Добрі практики в партнерствах «університет – підприємство» (2007-2009, ЄС LLL багатосторонній проект)
  • Норвезько-польський проект NORPOL (2009-2011)
  • Німецько-польський проект BORDERUNI (2010-2012).

Провів три роки у північноамериканських університетах за програмами фондів Фулбрайта, Костюшко, Рейган-Фессел Democracy Fellow (Університет штату Вірджинія, Університет Берклі, NED/Washington, DC). Був також стипендіатом Інституту Відкритого Суспільства та програми Фулбрайта "Дослідник Нового Століття" 2007-2008 («Вища освіта в 21 столітті").

Є членом редакційних рад ряду міжнародних журналів у галузі досліджень політики вищої освіти, у тому числі "Higher Education Quarterly", "European Educational Research Journal" та "European Journal of Higher Education". Є головним редактором серії книг HERP: Дослідження вищої освіти та освітньої політики видавництва Петер Ланг.

Анонси

14 грудня 2024 року
відбудуться загальні збори ВГО «Інноваційний університет» у змішаному форматі. Очікуються усі члени ВГО ІУ! Місце проведення: Маріупольський державний університет. Реєстрація до 5 грудня

Детальніше »



Випускників проєкту «Інноваційний університет і лідерство» 2014-2024 рр. запрошуємо взяти участь у підсумковій VII фазі проекту “Моделі навчальних закладів і стратегії розвитку” у листопаді 2024 року

Детальніше »




Аналітика

Готується до видання збірник «ІННОВАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ І ЛІДЕРСТВО: проєкт і мікропроєкти – VI» за редакцією Тараса Фінікова та Роберта Сухарського























Презентуємо нову книгу Тараса Фінікова та Віталія Терещука: «Інституційна акредитація: аналітичний огляд та рекомендації»





















Електронна версія »



Інститут законодавчих ідей у партнерстві із Аналітичним центром «ОсвітАналітика» Університету Грінченка провели дослідження і підготували звіт за результатами аналізу практики акредитаціх освітніх програм «Ефективна та прозора процедура акредитації освітніх програм правників як необхідна умова якості юридичної освіти». Рецензування провели Олена Овчаренко і Тарас Фініков.





















Переглянути полісі-бріф »

Переглянути звіт »



Аналітичний звіт “Розвиток систем внутрішнього забезпечення якості в українських закладах вищої освіти” підготовлений Міжнародним фондом досліджень освітньої політики за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.











Звіт сформовано з результатів аналізу стану систем внутрішнього забезпечення якості українських закладів вищої освіти та сформульованих методичних рекомендацій для вдосконалення таких систем. В основу аналізу було покладено результати загальнонаціонального опитування закладів вищої освіти Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти у листопаді 2019 року, а також дослідження «Впровадження локальних систем управління якістю в українських університетах» 2017 року. За підсумками аналізу пропонуються рекомендації, адресовані ЗВО та Національному агентству із забезпечення якості вищої освіти.

Переглянути звіт »